مطالب سایت

حل مشکل صدای اسپیکر آیفون ۶

iPhone 6 Ringer Solution Jumper Problem Ways



در مطالب گذشته با آموزش و سولوشن حل مشکل روشنایی یا لایت تصویر گوشی آیفون 6S در خدمت شما بزگواران بودیم. در این مطلب آموزش رفع مشکل صدای اسپیکر آیفون ۶ و نحوه استفاده از سولوشن رفع این مشکل در کنار شما هستیم.

 

در مواردی که با مشکل عدم پخش صدای اسپیکر گوشی آیفون ۶ مواجه می  شویم، ابتدا به ساکن جهت رفع این مشکل تنظیمات گوشی را چک کرده و در قسمتهای مختلف از جمله موزیک و زنگ و … پخش صدای اسپیکر را تست می کنیم. در صورتی که مشکل کماکان پابرجا بود و  از سلامت نرم افزار و سیستم عامل دستگاه اطمینان حاصل کردیم سراغ باز کردن گوشی رفته و محل اتصال پایه های اسپیکر رو ی فلت را با تینر تمیز می کنیم و در صورت حل نشدن مشکل، قطعه اسپیکر که در شکل زیر نمایش داده شده است را با قطعه سالم تعویض می نماییم.

بعد از تعویض اسپیکر با قطعه سالم مجدد پخش صدای دستگاه را چک می کنیم، در 90 درصد موارد با تعویض قطعه مشکل صدای اسپیکر مرتع می شود، اما موارد استثناء نیز هستند که تعویض قطعه نیز پاسخگوی حل مشکل ما نخواهد بود، در این مواقع باید مسیر  و قطعات موجود در مسیر اسپیکر روی برد را تست کنیم. در این مواقع باید به سراغ شماتیک و نقشه آیفون ۶ رفت و مسیر مورد نظر را پیدا و از روی آن به تست قطعات و مسیر مربوطه پرداخت. جهت تسهیل در این امر و تسریع در امر تعمیرات، مسیر و سولوشن حل این مشکل را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که با استفاده از آن می توانید به تست قطعات روی برد و چک مسیر مربوطه بپردازید :

 

 

همچنین بخوانید :  حل مشکل سخت افزاری صدای هندزفری سامسونگ نوت ۲ | N7100

مشخصات

دانـــــلود

  • 5,795 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.