مطالب سایت

حل مشکل میکروفون سامسونگ جی ۵ 2017 | j530f

Samsung Galaxy J5 2017 J530F Mic Problem Jumper Solution



از همراهی شما عزیزان بسیار سپاسگذاریم. گاها اتفاق افتاده میکروفون این مدل گوشی یعنی سامسونگ جِی ۵ 2017 یا J530F بنا به دلایلی من جمله آبخوردگی، ضربه و یا تعمیرات سخت افزاری از کار افتاده است که با توجه به اینکه در تعمیرات زمان حرف اول رو میزند، در این مطلب مسیر میکروفون یا به اصطلاح سولوشن مسیر میکروفون این گوشی را تقدیم حضور شما عزیزان می کنیم.

 

ابتدا به ساکن قبل از باز کردن گوشی و انجام تعمیرات سخت افزاری، طبق معمول باید از سلامت نرم افزاری دستگاه مطمئن باشیم، که میتوان با هارد ریست و یا فلش دستگاه نسبت به نبود مشکل از بابت نرم افزاری اطمینان حاصل نمود. در صورتی که صدای میکروفون دستگاه ضعیف است، در 90 درصد حالات مشکل از سوراخ ورودی صدای میکروفون است که در اثر مواد مختلف بسته شده است که معمولا با تمیز کردن و باز کردن مسیر ورودی میکروفون مشکل برطرف خواهد شد. اما مواقعی که صدا به هیچ عنوان از طریق میکروفون دریافت نمیشود باید میکروفون این مدل تعویض شود.

لازم به ذکر است برای تعویض میکروفون این مدل نباید از حرارت مستقیم هیتر  به میکروفون استفاده کرد، زیرا به علت حرارت بالای هیتر، میکروفون از بین می رود. بهترین راه سیم کشی سه پایه زیر میکروفون و اتصال آن به محل استقرار میکروفون می باشد و سپس باید میکروفون را با کمی چسب کاغذی و یا دو طرفه از روی میکروفون روی برد چسباند(صدای این مدل میکروفون از سوراخ زیر میکروفون و آن طرف برد وارد میکروفون می شود).

در صورتی که بعد از تعویض میکروفون کماکان مشکل پابرجا بود باید مسیر نشان داده شده در سولوشن زیر را از روی برد سیم کشی نمود. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

همچنین بخوانید :  (کوک شده)رام فارسی 6.0.1 سامسونگ G5510 On5 2016

مشخصات

دانـــــلود

  • 9,848 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.