مطالب سایت

حل مشکل سخت افزاری صدای هندزفری سامسونگ نوت ۲ | N7100

Samsung Galaxy Note II N7100 Handsfree Solution Jumper Problem Ways



به کلیه بازدید کنندگان عزیزی که تازه به جمع ما پیوستند خوش آمد می گوییم. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای سامسونگ نوت ۲ مدل N7100 اتفاق بیفتد خراب شدن صدای هندزفری است. به هر دلیلی صدای هندزفری قطع می باشد و یا هر مشکل دیگری که اختلالی در خروجی صدای آن ایجاد می کند. برای رفع این مشکل با این مطلب همراه آل رام باشید.

 

قبل از هرکاری و اقدام به تعمیرات سخت افزاری از عدم وجود مشکلات نرم افزاری در دستگاه مطمئن شوید، که معمولا در دستگاه هایی که مشکوک به مشکلات نرم افزاری هستند با هارد ریست و فلش دستگاه این قبیل مشکلات را مرتفع می کنند.

پس از اطمینان از نرم افزار و سیستم عامل دستگاه، به سراغ سخت افزار میرویم و در مرحله اول با تست و تعویض قطعه معیوب مشکل را حل می کنیم که در این مدل قطعه سوکت هندزفری و کپسول گوشی باهم یکی است :

 

پس از تعویض قطعه بالا، در صورتی که کماکان مشکل پا برجا بود، باید به سراغ شماتیک و نقشه خوانی مسیر هندزفری نوت ۲ برویم که در اینجا جهت سهولت به دانستن مسیر هندزفری این گوشی، سولوشن مسیر برای شما آورده شده است، که می توانید طبق تصویر زیر مسیر را بررسی و در صورت قطعی مسیر، مسیر را سیم کشی و یا به اصطلاح جامپر بزنید. امیدوارم دوستان عزیز با به کار بردن این سولوشن مشکلشون مرتفع شده باشد.

 

همچنین بخوانید :  آموزش روت سامسونگ گلکسی جی ۵ پرایم | G570F

مشخصات

دانـــــلود

  • 5,701 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.